Οι πινακίδες αυτές έχουν ορθογώνιο σχήμα και λευκό φόντο. Τοποθετούνται για να συμπληρώσουν ή να κάνουν περισσότερο κατανοητό και σαφές το μήνυμα των ΚΥΡΙΩΝ Πινακίδων που συνοδεύουν, είτε κινδύνου, είτε ρυθμιστικές, είτε πληροφοριακές.
![PR-1-gaitanopoulos PR-1-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-1-gaitanopoulos.jpg)
Απόσταση από τη θέση της πινακίδας μέχρι την αρχή της επικίνδυνης θέσης ή της περιοχής στην οποία εφαρμόζεται ο καθοριζόμενος με αυτήν κανόνας ή περιορισμός (π.χ. 100 μ.).
![PR-2-gaitanopoulos PR-2-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-2-gaitanopoulos.jpg)
Μήκος του επικίνδυνου τμήματος ή της περιοχής στην οποία εφαρμόζεται ο καθοριζόμενος με την πινακίδα κανόνας ή περιορισμός (π.χ. 1 χιλιόμετρο).
![PR-3A-gaitanopoulos PR-3A-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-3A-gaitanopoulos.jpg)
Αρχή ισχύος πινακίδας Π-39 ή Π-40, που τοποθετείται παράλληλα προς τον άξονα της οδού. Η ισχύς της πινακίδας εκτείνεται επί…(π.χ. 10 μ.) από τη θέση της πινακίδας και προς την κατεύθυνση του βέλους.
![PR-3B-gaitanopoulos PR-3B-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-3B-gaitanopoulos.jpg)
Υπόμνηση ισχύος πινακίδας Π-39 ή Π-40 που τοποθετείται παράλληλα προς τον άξονα της οδού. Η ισχύς της πινακίδας εκτείνεται επί… (π.χ. 5 μ.) και από τις δύο πλευρές της θέσης της πινακίδας.
![PR-3C-gaitanopoulos PR-3C-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-3C-gaitanopoulos.jpg)
Τέλος ισχύος πινακίδας Π-39 ή Π-40 που τοποθετείται παράλληλα προς τον άξονα της οδού. Η ισχύς της πινακίδας εκτείνεται επί… (π.χ. 10 μ.) από τη θέση της πινακίδας και προς την κατεύθυνση του βέλους.
![PR-4A-gaitanopoulos PR-4A-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-4A-gaitanopoulos.jpg)
Αρχή ισχύος πινακίδας Π-39 ή Π-40 που τοποθετείται κάθετα προς τον άξονα της οδού.
![PR-4B-gaitanopoulos PR-4B-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-4B-gaitanopoulos.jpg)
Επανάληψη ισχύος πινακίδας Π-39 ή Π-40 που τοποθετείται κάθετα προς τον άξονα της οδού.
![PR-4C-gaitanopoulos PR-4C-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-4C-gaitanopoulos.jpg)
Τέλος ισχύος πινακίδας Π-39 ή Π-40 που τοποθετείται κάθετα προς τον άξονα της οδού.
![PR-4D-gaitanopoulos PR-4D-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-4D-gaitanopoulos.jpg)
Επιτρέπεται μόνο για οχήματα “ατόμων με Αναπηρίες (ΑμεΑ)” ύστερα από ειδική άδεια.
![PR-4E-gaitanopoulos PR-4E-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-4E-gaitanopoulos.jpg)
Εξαιρούνται μόνο οχήματα “ατόμων με Αναπηρίες (ΑμεΑ)” ύστερα από ειδική άδεια.
![PR-5-gaitanopoulos PR-5-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-5-gaitanopoulos.jpg)
Πάγος.
![PR-6-gaitanopoulos PR-6-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-6-gaitanopoulos.jpg)
Βροχή.
![PR-7-gaitanopoulos PR-7-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-7-gaitanopoulos.jpg)
Προτεραιότητα κατεύθυνσης σε διακλάδωση (π.χ. α-δ).
![PR-8-gaitanopoulos PR-8-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-8-gaitanopoulos.jpg)
Προτεραιότητα κατεύθυνσης σε διακλάδωση μορφής (π.χ. α-β).
![PR-9-gaitanopoulos PR-9-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-9-gaitanopoulos.jpg)
Προτεραιότητα κατεύθυνσης σε διακλάδωση μορφής (π.χ. α-γ).
![PR-10-gaitanopoulos PR-10-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-10-gaitanopoulos.jpg)
Προτεραιότητα κατεύθυνσης σε διακλάδωση μορφής (π.χ. α-β).
![PR-11-gaitanopoulos PR-11-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-11-gaitanopoulos.jpg)
Προτεραιότητα κατεύθυνσης σε διακλάδωση μορφής (π.χ. α-β).
![PR-12-gaitanopoulos PR-12-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-12-gaitanopoulos.jpg)
Προτεραιότητα κατεύθυνσης σε διακλάδωση μορφής (π.χ. α-γ).
![PR-13-gaitanopoulos PR-13-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-13-gaitanopoulos.jpg)
Προτεραιότητα κατεύθυνσης σε διακλάδωση μορφής (π.χ. α-β).
![PR-14A-gaitanopoulos PR-14A-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-14A-gaitanopoulos.jpg)
Επικίνδυνη κλειστή στροφή αριστερά.
![PR-14D-gaitanopoulos PR-14D-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-14D-gaitanopoulos.jpg)
Επικίνδυνη κλειστή στροφή δεξιά.
![PR-15A-gaitanopoulos PR-15A-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-15A-gaitanopoulos.jpg)
Ανακάπτων ελιγμός αριστερά.
![PR-15D-gaitanopoulos PR-15D-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-15D-gaitanopoulos.jpg)
Ανακάπτων ελιγμός δεξιά.
![PR-16A-gaitanopoulos PR-16A-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-16A-gaitanopoulos.jpg)
Ζωήλατο όχημα (επιτρέπεται μόνο για τη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων που απεικονίζει το σύμβολο).
![PR-16B-gaitanopoulos PR-16B-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-16B-gaitanopoulos.jpg)
Χειράμαξα.
![PR-16C-gaitanopoulos PR-16C-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-16C-gaitanopoulos.jpg)
Ποδήλατο.
![PR-16D-gaitanopoulos PR-16D-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-16D-gaitanopoulos.jpg)
Μοτοποδήλατο.
![PR-16E-gaitanopoulos PR-16E-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-16E-gaitanopoulos.jpg)
Μοτοσικλέτα ή τρίτροχο όχημα.
![PR-16ST-gaitanopoulos PR-16ST-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-16ST-gaitanopoulos.jpg)
Επιβατικό όχημα.
![PR-16Z-gaitanopoulos PR-16Z-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-16Z-gaitanopoulos.jpg)
Επιβατικό με ρυμουλκούμενο όχημα ενός άξονα (τρέϊλερ).
![PR-16H-gaitanopoulos PR-16H-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-16H-gaitanopoulos.jpg)
Αγροτικό μηχάνημα.
![PR-16TH-gaitanopoulos PR-16TH-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-16TH-gaitanopoulos.jpg)
Λεωφορείο ή Τρόλλεϋ.
![PR-16I-gaitanopoulos PR-16I-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-16I-gaitanopoulos.jpg)
Φορτηγό αυτοκίνητο.
![PR-16IA-gaitanopoulos PR-16IA-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-16IA-gaitanopoulos.jpg)
Φορτηγό αρθρωτό (κονταίηνερ).
![PR-16IB-gaitanopoulos PR-16IB-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-16IB-gaitanopoulos.jpg)
Φορτηγό με ρυμουλκούμενο όχημα (νταλίκα) πλην ρυμουλκούμενου ενός άξονα.
![PR-16IC-gaitanopoulos PR-16IC-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-16IC-gaitanopoulos.jpg)
Φορτηγό με ρυμουλκούμενο όχημα ενός άξονα (τρέϊλερ).
![PR-16ID-gaitanopoulos PR-16ID-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-16ID-gaitanopoulos.jpg)
Όχημα που φέρει πάνω από ορισμένη ποσότητα εκρηκτικές ή εύφλεκτες ύλες.
![PR-16IE-gaitanopoulos PR-16IE-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-16IE-gaitanopoulos.jpg)
Τροχιοδρόμος
![PR-17-gaitanopoulos PR-17-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-17-gaitanopoulos.jpg)
Εξαιρείται (από την ισχύουσα ρύθμιση) μόνο η συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων που απεικονίζει το σύμβολο (αρίθμηση αντίστοιχη με την Πρ-16).
![PR-18A-gaitanopoulos PR-18A-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-18A-gaitanopoulos.jpg)
Επιτρέπεται μόνο για τα “ΤΑΧΙ”.
![PR-18B-gaitanopoulos](https://gaitanopoulos.gr/wp-content/uploads/2019/04/PR-18B-gaitanopoulos.jpg)
Εξαιρούνται μόνο τα “ΤΑΧΙ”.